Friday, June 27, 2014

YAKIN DENGAN JANJI ALLAH !



"...kadang-kadang kita PERLU menoleh ke belakang sebentar untuk MELIHAT dan BELAJAR kesilapan lalu ... supaya kesilapan lalu itu ... TIADA untuk kali KEDUANYA buat HARINI , ESOK dan SELAMANYA ..." ( seorang mukmin itu tidak akan jatuh ke dalam satu lubang dua kali ... ^^ )

:: setahun sudah berlalu ... ada hikmah disebalik yang berlaku ... hakhakhak =D

27 Jun 2013 tarikh yang amat bermakna bagiku ... tarikh yang di mana aku akan meluputkan nama "si dia" selama-lamanya di hatiku .. terima kasih deh ! pertemuan kita hanyalah untuk memberikan sebagai pengajaran dan pengalaman sahaja untuk diri ini .. semoga hang bahagia dengan pilihan hang ... ^^ sekali cheq move , cheq da xkan pandang belakang lagi .. aku percaya , apa yang kita berikan itulah yang kita akan dapat ... yang pasti yang akan hadir dalam hidup aku adalah yang terbaik dan terbaik dan terbaik untuk aku , keluargaku .. terima kasih lagi sekali kerana memberi peluang memberi ruang kepada orang lain untuk membahagiakan aku .. insyaALLAH ! aku yakin .. ALLAH akan bersama dengan orang yang benar ...









No comments:

Post a Comment